Supermarktbrief – 7
SUPERMARKTNIEUWSBRIEF NR. 7
1.Supermarkt beconcurreerd door eigen verhuurder?
2.Veranderingen bij Albert Heijn’s “hard franchise” formule.
3.Geen bemiddelingsfee van één miljoen gulden voor ontwikkeling supermarktvastgoed.
Klik hier voor het gehele artikel.
Andere berichten
Supermarktbrief – 13
Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever
Iedere prognosekwestie is een andere
Iedere prognosekwestie is een andere
Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever)
Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever)
Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever
Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever
Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose
Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose
Verboden markt-/rayonverdeling bij franchiseovereenkomsten
Franchisenemers hebben soms meer mogelijkheden om markt-/rayonverdelingen te doorbreken dan zij denken.