Supermarktbrief – 13
SUPERMARKTNIEUWSBRIEF NR. 13
1. Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever;
2. Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose;
3. Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever).
Klik hier voor het gehele artikel.
Andere berichten
De Wet franchise; altijd en overal?
In deze bijdrage sta ik stil bij de Wet ...
Nietige franchiseovereenkomst door schending standstill-periode
Wat zijn de gevolgen bij schending van de standstill-periode? In ...
Mag de verhuurder nu wel of niet de huurprijs met 14,5% verhogen?
In de uitspraak van de rechtbank Den Haag van 29 ...
Hard of zacht? Dat maakt verschil!
Hard of zacht? Dat maakt verschil! In de praktijk ...
Post concurrentieverbod zonder getekende franchiseovereenkomst
Is een franchisenemer gebonden aan een post concurrentieverbod, zonder ...
Post concurrentiebeding bij hard franchising
De kort gedingrechter van de rechtbank Amsterdam deed op ...