Supermarktbrief – 13

Door Gepubliceerd Op: 22-06-2016Categorieën: Supermarkten

                                                                  SUPERMARKTNIEUWSBRIEF NR. 13

 

1. Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever;

2. Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose;

3. Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever).

Klik hier voor het gehele artikel. 

Download dit artikel

Andere berichten

Voorpagina van Het Financieele Dagblad en op pagina 3 d.d. 8 september 2016; mr. Alex Dolphijn van Ludwig & Van Dam over het verder oplopen van het langlopende conflict van Bruna met haar franchisenemers.

Voorpagina van Het Financieele Dagblad en op pagina 3 d.d. 8 september 2016; mr. Alex Dolphijn van Ludwig & Van Dam over het verder oplopen van het langlopende conflict van Bruna met haar franchisenem

Door Alex Dolphijn|08-09-2016|Categorieën: Uitspraken & actualiteiten|
Ga naar de bovenkant