Supermarktbrief – 13

Door Gepubliceerd Op: 22-06-2016Categorieën: Supermarkten

                                                                  SUPERMARKTNIEUWSBRIEF NR. 13

 

1. Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever;

2. Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose;

3. Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever).

Klik hier voor het gehele artikel. 

Download dit artikel

Andere berichten

Artikel De Nationale Franchise Gids: “Ongerechtvaardigde opzegging door franchisegever: even afrekenen.” – mr. C. Damen – d.d. 20 september 2021

Recent oordeelde de voorzieningenrechter in Rotterdam dat de franchisegever een ...

Interview mr. A.W. Doplphijn in Distrifood: “Juridische consequenties van fusie Plus-Coop voor ondernemers.” – d.d. 12 september 2021

"Dolphijn haalt hiermee een theorie aan die ook leeft onder ...

Door Alex Dolphijn|13-09-2021|Categorieën: Columns, Overige Publicaties, Supermarkten|

Artikel De Nationale Franchisegids: “Biedt de Wet franchise houvast bij geschillen ontstaan vóór 1 januari 2021?” – mr. M. Munnik – d.d. 16 augustus 2021

Per 1 januari 2021 is de Wet franchise in werking ...

Ga naar de bovenkant