Supermarktbrief – 13
SUPERMARKTNIEUWSBRIEF NR. 13
1. Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever;
2. Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose;
3. Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever).
Klik hier voor het gehele artikel.
Andere berichten
Markt- en vestigingsplaatsonderzoek: een goed begin
In deze rubriek is in de loop der tijd wel vaker geschreven over het belang van een goede voorbereiding
Het non-concurrentiebeding in de franchiseovereenkomst
Het post contractueel non-concurrentiebeding in de franchiseovereenkomst is wellicht het meest bediscussieerde beding in franchiseland.
Nieuwe verordening: verschillende franchiseovereenkomsten door lokale marktbeoordeling
Nieuwe verordening: verschillende franchiseovereenkomsten door lokale marktbeoordeling
Franchise en agentuur
Franchise en agentuur
Veranderingsprocessen in crisistijd
Veranderingsprocessen in crisistijd
De failliete franchisegever: verrekenen van vorderingen uit hoofde van de franchiseovereenkomst met aan de curator verschuldigde huurpenningen
In deze rubriek is eerder geschreven over “franchisegever in moeilijkheden” en in aansluiting daarop