Supermarktbrief – 13

Door Gepubliceerd Op: 22-06-2016Categorieën: Supermarkten

                                                                  SUPERMARKTNIEUWSBRIEF NR. 13

 

1. Niet verstrekken marktonderzoek aan franchisenemer blijft zonder consequenties voor franchisegever;

2. Franchisegever blijft aansprakelijk voor onjuiste prognose;

3. Franchisenemers pas op bij datalekken (bij de franchisegever).

Klik hier voor het gehele artikel. 

Download dit artikel

Andere berichten

Ludwig & Van Dam advocaten partner van Het Nationale Franchise Congres

Op 14 november 2024 nemen we u mee in de ...

Impact Wet franchise op de franchisestatistieken minimaal

Door Maaike Munnik en Remy Albers Ludwig & Van ...

Seminar op de Nationale Franchise Beurs 11 & 12 oktober 2024

Op 11 oktober 2024 om 11:00 uur zal op de ...

Publicatie mr. Klaas op de Hoek in Tijdschrift Franchise & Recht

In het tijdschrift Franchise & Recht bespreekt mr. Klaas op ...

De franchisestatistieken: save the date!

Al vele jaren publiceert Ludwig & Van Dam franchiseadvocaten ...

Ga naar de bovenkant